2 Eylül 2013 Pazartesi

Mucizenin Ta Kendisidir Hayat

Bu işi yapmayı çok seviyorum. Birbirini seven iki insanın, sevgileri ile vücuda getirdikleri yavruları ile sonsuzluğa, ölümsüzlüğe adım attıkları o ana tanık olup, hayat denen mucizenin başladığı o anda orada olmak belki de bana verilen en büyük armağan...
Ancak bu mucizenin benim için çok anlamlı ve özel bir başka yüzü daha var. İlk çığlığını, ilk nefes alış verişini duyduğum meleklerin büyümelerine tanık olmak... Onların ilk adımlarına, ilk sözcüklerine, ilk dişlerine, ilk yaşlarına tanık olmak. Ver her "ilk"lerinde kendi "ilk"ime dönmek...
Sevgili annesi Fatma, Defne Meriç ile ilgili bana bir video gönderdiğinde, üstelik de videoya, "Bak senin kız konuşmaya çalışıyor" yazdığında öyle mutlu oldum ki bunu anlatabilmem mümkün değil. Videoyu izleyip de Defne Meriç'in o sevimli halleriyle birşeyler anlatışını izlediğimde ise hem güldüm hem gözlerim yaşla doldu. İşte diye geçirdim içimden işte benim minik meleğim...
Sen çok mutlu ol, yüzünden gülücük hiç eksik olmasın emi Defne Meriç... Ve bu anlara beni de ortak eden sevgili Fatma, iyi ki varsın...

Sevgimle...

1 yorum:

  1. Ağzını yamultarak konuşmaya çalışmasına bayıldım. Özlemcim, gerçekten çok güzel bir sayfa açtın hayatında. Bu güzellikleri yaşıyor olmana çok seviniyorum. Senin de mucizelerin eksik olmasın güzel kızım. :)

    SEMOŞ

    YanıtlaSil