20 Haziran 2014 Cuma

Kuzular(ım) Büyürken 1: Defne Meriç ve Ay İnanmıyoruuummmm :)

Merhabalar,

Bu günlerde gerçekten tarifi imkansız mutluluklar içindeyim çünkü minik bebişlerimin, büyük bir hızla büyüdüklerine tanık oluyorum... Bu sırada da gittikçe "büyüyen" ailemize, yeni kuzular katılmaya devam ediyor. Yeni mucizeler, yeni gülüşler, yeni soluklar ile her defasında ben de yenileniyorum sanki... Bu yüzden minik kuzularımdan güzel haberler aldıkça, bencilce davranmayıp onların mucizelerini burada, Kuzular(ım) Büyüdükçe başlığı altında paylaşmak istiyorum. Benden birşeyler kalsın onlara diye... 

Bundan iki yıl önce girmişti Defne Meriç hayatıma... Şuradan görebilirsiniz o zamanki sevimli hallerini: http://mucizegunlukleri.blogspot.com.tr/2012/10/minik-mucize-defne-meric-un.html

Şimdi iki yaşında Defne Meriç. Günden güne büyüyor, değişiyor, gelişiyor; zamanın bir taraftan ne kadar çabuk geçtiğini ama diğer taraftan da hiç geçmediğini anlatmak istercesine... Sevgili annesi Fatma, ona dair güzellikleri elinden geldiğince benimle paylaşarak beni çok, pek çok mutlu ediyor. Ve onun Meri'yi (ona öyle diyoruz) ne kadar güzel yetiştirdiğini görüyorum.

Paylaştığım bu videoda da Meri, bütün sevimliliği ve sıcaklığı ile başrolde yine :) Biz kadınların takıntılı olduğu bir konu ile yeni yeni tanışıyor: Ayakkabılar :) Kendisine gelen hediyeler de ayakkabılar olunca değmeyin Meri'nin keyfine... Nasıl da çocukluktan başlıyor biz kadınların bu ayakkabı tutkusu değil mi? Ay inanmıyorummmmmm :):)

Kuzuma maşallah demeye söz verdiğinizi varsayıp sizi bu sevimli video ile baş başa bırakıyorum...

Özlem


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder